RÖV-SKIT-HELVETES-PISS

Har haft väldens jävla skitdag idag.
Började tio och slutade tolv så jag tänke att jag skulle gå upp till datasalen efter föreläsningen för att skriva det sista på reflektionen innan jag skulle skicka iväg filerna. MEN så när jag kommer upp märker jag att nej, jag kan inte öpnna mitt indesign dokument i skolan för att den versionen inte stöds! PISS! Jag glömde att göra en "enklare" fil hemma igår vilket resulterade i att jag på en halvtimme fick kasta ihop ett likadant arbete som ska matcha den pappersversion jag lämnade in i måndags.

Har sällan haft sån panik förr. Jag hann inte ens kolla igenom allt ordentligt innan jag skickade in helvetet. Blir så arg på mig själv! För jag hade haft tiden igår efter vårt möte att stanna kvar i fem minuter för att kolla om filen gick att öppna i skolan men nejdå, jag skulle rusa hem -.- Ändå en jävla tur att jag provade öppna dokumentet innan jag ville skicka in för annars hade jag fått ett fett u på denna uppgiften, nu har jag i alla fall en chans till att klara mig.

Fan vilket inlägg. Var bara tvungen att skriva av mig, sorry guys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0