LOST IT AGAIN

Istället för att plugga, som jag lovad mig själv att göra idag, så har ju suttit här med min nya älskling och kollat på film och roliga youtube videos. Min nya HP är verkligen helt amazing! Den är tyst, flyttbar, modern, stor, snygg och alldeles underbar. Vi trivs bra ihop än så länge och i helgen tänkte jag ta tjuren (Johan) vid hornen och fixa alla Adobe program som jag behöver. Och sen så ska jag lägga över det som finns på den externa hårddisken så HP nr3 kan bli hemtrevlig också (:

Ikväll ska jag fortsätta att undvika grafisk kokbok, laga mat (kanske lite chiiiken) och kolla på mer film. Jag vill se Lorax men än har jag inte hittat den ): eller New Year's Eve men även den är svår att hitta :Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0