WAITING FOR A STAR TO FALL

Usch usch usch usch

Snart är helvetet över, imorgon någon gång vid tio tiden är alla uppgifter inlämnade och klara. Jag skrev klar min tenta i typografi regler i morse och sen satt jag och ritade bilder till min införsäljnings uppgift som är imorgon. Jag har dock liiite ångest för den eftersom jag knappt kommit på allt jag ska säga, är rädd att min produkt kommer sågas, att jag kommer glömma allt där imorgon. Grejen är att föredraget ska vara runt fem minuter, och mitt är på tre HEHE Ändå har jag typ lagt ner pluggstugan nu för att jag är så trött på allt. Om jag fortsätter att må så dåligt över skolan nästa termin är det inte värt att stanna kvar. De senaste två veckorna har jag suttit hela dagar framför datorn och skrivit och det är fan inget liv. Jag har inte kunnat sova heller för att jag varit så stressad.

NÄ, imorgon kväll när jag kommer hem från skolan ska jag njuta mer än någonsin förr av att vara ledig... Tills fredag morgon då jag ska jobba morgon−kväll på Anneberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0