TELL ME THAT YOU'RE GONNA FIGHT

Sitter här och skriver på min hemtenta i produktionsledning. Det är så jävla tråkigt och jobbigt att jag vill hoppa av trots att terminen är slut om mindre än två veckor. Jag håller med mina klasskompisar om att de dumpat allt på oss nu under julen. Innan har vi i princip inte haft något att göra (underdrift but whatever) men nu har vi galet mycket att göra under några få dagar. Jag kan medge att jag börjat sent med allt HEHE men idag kom de med ännu en hemtenta som ska vara klar den 12e och jag vill dö nu.

Idag har jag i alla fall svarat klart på en av tre frågor på tentan i produktionsledning så nu ska jag (försöka) bli klar med den andre idag och ta den tredje imorgon så jag kan börja på min tidning sen på torsdag. Egentligen handlar det bara om några timmars jobb men jag är så skoltrött ):


Kasta cancer-pinnen Eddan och kom och rädda mig -PRONTO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0