IF YOU WANT IT YOU'VE ALREADY GOT IT

Mitt humör går fram och tillbaka som en pendel. Ibland är jag glad för att allt är så nice just nu men sen slår allt tillbaka igen. Har lite ångestkänslor över rapporten jag ska skriva med tre andra i klassen, är orolig över att jag missar en muntlig tentamen pga. London osv. Jag mejlade kursansvarig om den muntliga tentan men när jag inte fått svar efter två dagar blev jag galen och mejlade igen HEHE Och då fick svar efter en halvtimme. Men hon sa att det skulle lösa sig - PUH. Det var en sten som bara flög från axlarna, jag hoppas bara att jag inte måste kompensera det genom att skriva något istället. MEN, London är värt det!!

Förutom att bli galen på en tom inkorg, skånetrafiken och jobb så hade jag en lyckad tur på stan. Hittade nya jeans som faktiskt satt bra! Gina må vara lite skabbig ibland men jeans är de bra på. Jag funderar på att beställa ett par i samma modell fast i en annan färg eftersom jag bara såg svarta i affären och för att jag är för lat för att ge mig ut bland folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0