SOMEDAY I'LL SEE YOU AGAIN

Jag går runt och tänker på vad jag vill göra med mitt liv alltid nu för tiden. Lärare är ju ett yrke som jag tror hade varit roligt och jag är villig att lägga ner tiden på att utbilda mig, om det verkligen är det jag vill. Men samtidigt som tankarna drar åt lärare så hänger jag fortfarande kvar i media-träsket. Jag vill inte jobba med reklam eller något som kräver att jag måste ha med tryckerier att göra. Tror att jag mest är intresserad av att jobba med tv i så fall. Som producent, där man får ta ansvar och vara kreativ liksom.

Men jag känner att jag måste tänka igenom allt tusen gånger till och vara säker på vad jag känner mest för. Befarar dock att det tar tid. Jag känner att jag är lite för ung för att bestämma vad jag ska göra i nuläget. De som brinner alldra mest för utbildningen på högskolan är dem som är äldre och som har en annan erfarenhet av livet.

AHHH ångestframkallande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0