WE SURVIVED THE STORM

Igår fick jag ett brev som gjorde mig 10 år äldre. Har aldrig någonsin känt mig så liten men samtidigt vuxen. En obehaglig känsla och anledning till varför brevet kom är ännu obehagligare. Men jag antar att livet är sånt och det är bara att fortsätta framåt. Jag vill gärna prata om det men har svårt att få ut orden för jag blir illa berörd av det som hänt. Dessutom finns det andra allvarligare anledningar till att inte prata om det just nu. Jag vet att jag gör er nyfikna och så men jag måste bli av med en del av stressen som jag fått den senaste månaden pga detta. Vill att ni ska veta att saker och ting är lite konstiga i huvet på mig just nu men ni kommer få veta nån gång när allt klarat upp sig både för mig och med de där allvarliga anledningarna.

Kommentarer
Postat av: a

nej gör oss oroliga :ö

2011-09-07 @ 19:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0