FUCK

Jag blir så kluven av skolan. När jag är hemma får jag ångest av att tänka på skolan och vill hoppa av och aldrig plugga vidare. Sen när jag väl är på skolan känns allt okej men ändå konstigt. Jag vet inte ifall jag valt rätt program... Detta är kanske mer ett intresse och inget jag kan se mig jobba med men samtidigt vet jag inte vad jag annars ska göra. Känns som om det är lite för många bollar i luften just nu och att det kommer vara det i de kommande tre åren. Men det känns som att jag kommer tappa alla jävla bollar och det resulterar i att jag sitter här och aldrig vill bli vuxen. Jag hatar detta. HATAR. Vill bara gå på gymnasiet igen och inte ha så mycket beskymmer om allt. Om jag kommer klara pressen, kurserna och om jag kommer komma överens med de fem jag ska göra ett megaprojekt med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0