PLUGGMOTIVATION

Jag har vant mig mer vid tanken av högskolan även om jag har moments då jag vill hoppa av men om jag gör det nu har jag svårt att se att jag någonsin kommer komma tillbaka. Jag måste iallafall ge det en chans. SÅ, jag mutar mig själv lite för att fortsätta. Eftersom studiebidraget är pretty generous och jag inte har några enorma utgifter plus att jag jobbar så tänkte jag investera i en iphone. Dels för att min nuvarande mobil suger apröv och för att jag vill ha mobil och ipod i ett.

Sen har jag även insett det braiga med en mac och eftersom man enbart använder mac när man arbetar med design så kan det ju vara bra att ha en sådan också HEHEH Mams gav mig tillochmed tillåtelse att ta sparpengar för att köpa en O: Men jag vet inte ifall jag vill ha en stationär eller en bärbar. Tål att tänkas på helt enkelt


Picture
Picture
Picture

Kommentarer
Postat av: M

Jag skulle lätt ha valt en stationär, super bekvämt att kunna ta den med sig överallt ju :D

2011-09-08 @ 17:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0