MY LIFE GOT COLD

Idag är det fredag och det betyder laboration! Lätt den roligaste grejen på hela veckan. Idag gick vi igenom photoshop och jag lärde mig en del nya grejer, bland annat att det är mycket, mycket svårare att hantera det programet i mac. Inget sitter ju ihop ffs :Y Men det gick bra tillslut ändå och jag blev klar med mina uppgifter.

Hämtade även ut mina sista böcker idag så nu kan jag (äntligen?) börja läsa. Än sålänge har jag kommit fram till att produktionsledning är en otroligt dryg kursoch att jag absolut inte ser fram emot att läsa de tre böckerna som hör till. Annars kämpar jag mot min förkylning som börjar ge med sig vilket jag inte tycker är mer än rätt med tanke på att jag har en helg fylld med jobb :( Men det är jobb och det ska man aldrig klaga på!

Nu ska jag se en film, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0