JAG HAR GLÖMT DIG EN VACKER DAG

Har min första körlektion på väldigt länge imorgon kvart i åtta - inte okej. Men det är bara att bita ihop! Tycker egentligen bara att teorin är jobbig för de är så jävla dåliga frågor! Hälften finns det inte ens svar på i boken :Y Kukbok! Måste även klämma in en jävla massa läsning imorgon till ett semenarium på tisdag. Tippar på att det är ca sju kapitel WÄÄH, självstudier är mög ):

Är splittad över hela högskola grejen. Funderar på att söka jobb nu och om jag får nått, hoppa av skolan. Är 99% säker på att jag inte vill jobba med det jag valt att plugga till. Detta är något som jag tycker är en kul hobby men tror inte jag skulle palla jobba med det och då är de ju onödigt att slösa tid och energi på något som jag ändå inte vill. AHHH ångestframkallande mög som ger mig gråa hår!

Något som jag i alla fall kan se fram emot är att när jag kommer hem efter min morgon körlektion på onsdag så väntar antagligen ett avsnitt av GLEE(!!) på mig OPPA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0