CARELESS

Idag har jag haft en produktiv dag! Började med att stiga upp nio trots att jag va ledig och satte mig och läste ca 50 sidor i min SKITtråkiga bok och projektledningsmetodik. Sen hade jag ett lunchmöte med min projektarbetsgrupp där vi började med bröllopet. Vi delade upp uppgifter och sådant skit så nu ska jag ringa till bagerier och få priser på bröllopstårta för 200 pers till på torsdag, rätt så chill liksom. Vi åt förövrigt på ett café på möllan som hade SKITGODA mackor, asså riiiiktigt goda. Får ta med er dit någon dag, fast där va väldigt flummigt...

Imorgon börjar jag dagen med halka och sen har jag ett semenarium i projektledning och på kvällen ska vi gå och se Les Miserablés (: På fredag har jag bara en labb på fyra timmar så efter det ska jag hem och plugga innan det blir en tur på stan. Trevlans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0