THERE'S A MAN ON THE HORIZON

Jag börjar ÄNTLIGEN se ljuset i tunneln och snaart är helvetet över!
Nästa fredag ska allt vara inne och betygen ska, i alla fall i de flesta ämnen, vara satta.

Ikväll har jag arbetat på projektet och jävlar vad det behövdes. Jag blev arg när lärarna ansåg att vår engelska hade stora brister men efter att ha läst igenom det ordentligt förstår jag dem. HEHE Så jag har ändrat lite på den och andra småsaker och imorgon börjar jag sent :Q PLUS att det är fredag!

Under tiden som jag arbetat har jag lyssnat på denna listan som jag hittat på Digster tror jag. Den behövde en hel del gallring men här finns godbitar, både gamla och nya (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0