SOME DAYS STAY GOLDEN FOREVER

Har jobbat även idag fast denna gång på stadium och det var det jag hatar mest av allt, bu-fucking-ffé! Det är stress, det är mycket mat och det är mycket som ska städas och plockas undan.

Så denna helgen har enbart bestått av jobb och vi har lämnat Rexam forever. Känns så jävla konstigt... Jag har växt upp med den jävla restaurangen och jag kan inte fatta att vi inte längre "äger" den. Jag ska aldrig mer diska i det äckliga diskrummet under fuktiga sommardagar. Jag ska inte stå i kassan under fler frukostar och slå fel på den jävla apparaten. Ska inte koka mer gröt eller göra fler salladsbord. Ska inte springa runt som en stucken gris med tusen saker att komma ihåg i skallen.

Jag har hatat det stället för att det är jobbigt att vara där och för att det tvingat pappa att jobba konstant men jag kommer ändå sakna det. Kan komma ihåg när jag som barn följde med pappa dit och fick en rulle mentos med mig hem. Det var tider det - innan de(n) kom och förstörde allt.

Men allt har sitt slut och förhoppningsvis kommer det nya stället inte vara lika krävande som Rexam varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0