FEELING GOOD

Denna dagen har varit kaos!
Började med ett äckligt dansk prov som gick åt helvete och sen tråkiga redovisningar på psykologin. Efter skolan stack vi till swedbank för jobb och kom helt jävla sent pga den äckliga trafiken i Malmö. Väl på jobb var de svettigt och helvetiskt stressigt! Jag och Zandra har släpat en stor jävla tallriksvagn som väger ton mellan bord ute bland tusentals gäster i våra kock kläder.

MEN vi klarade det och nu är känslan så jävla härlig. Inatt kommer jag sova gött! :Q

Bild

Detta är en sådan fiiin vagn. Jag älskar dem så mycket för de är lätta att köra, krävs typ bara pekfingert så skjuter den fram som ett skott. Sen att där är ett blått täcke över hela vagnen som gör att man inte ser vart man kör tycker jag också är förträfligt för det är ALDRIG fel med spänning i vardagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0