YES YES YES

AHHHH blev er dag liiiite ljusare när ni insåg att jag har uppdaterat!!! :Q

I skolan har vi tråkigt och idag har vi haft mer håltimme än lektionstid vilket är megefettjobbigt. Men vi har överlevt ändå. Suttit på olika ställen (fyra totalt) och hämtat ut pengar hos en tant på skolan för att vi la ut pengar under resan som skolan ska stå för. En del av dessa pengar ska det ätas för ikväll, känns liksom som om man blir bjuden då HEHEHE

Annat jag gjort sen sist är att ladda ner teckensnitt att ha i photoshop. I min hast att laga datan glömde jag att spara alla mina nerladdade teckensnitt så det var bara till att ladda ner nya igen. Passade på att hitta nya brushes för jag glömde ju även att föra över dem till hårddisken. Jag har också spelat mitt nya data spel, Hary Potter and the deathly hallows men det va inte så kul :( WÄÄÄHHHH

Kommentarer
Postat av: M

Haha min dag blev så ljus som det bara går nu :D

2011-03-04 @ 17:00:50
Postat av: E

precis vad jag aimed for!! :D:D:D

2011-03-04 @ 18:12:12
Postat av: z

NÄ VA DET INTE SÅ KUL :(:(:(

2011-03-04 @ 22:32:54
Postat av: E

Nej ;(;(;(

2011-03-04 @ 22:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0