SHE'S BEEN LOOKING OVER HERE

Jag vaknade alldeles för sent imorse för jag tänkte att vi ställde tillbaka klockan och fan inte fram. Sen trodde jag att min mobil skulle ställa om tiden av sig själv. Det gjorde den inte :Y Men efter en god frukost bestående av mackor med köttbullar och röbetssallad och en del data stack vi till Malmö Hus för att äta lunch på Wega. Eftersom min far tycker att lagad lunch är lika med ingen middag senare får man alltid kämpa lite för att han ska inse att man MÅSTE ha middag! Så idag blir det, chockerande nog, tacopaj! PULL :Q

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Jag har börjat fundera på en ny header så jag har suttit och spånat i PS men inte kommit fram till något än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0