WHEN I FOUND YOU

Sakta men säkert kommer jag tillbaka till hemmalivet även om det är trist. Längtar tillbaka rätt mycket... Bara känslan av en annan vardag va så skönt!

Här hemma har jag dock redan hunnit rensa ut garderoben och börjat planera på att göra om lite på mitt rum dvs plocka ner alla bilder på väggen och ersätta dem med en hylla och mina tavlor över New York... Får se om vi kan fixa det imorgon rent av :)

Nu ska jag fortsätta att kolla på flyg och se om jag kan hitta ett billigare alternativ till Dublin än det mor hittat för som det ser ut just nu är biljetterna liiite för dyra XD Sen ska jag sätta mig och kolla på melodifestivalen hur mycket det än tar emot att säga det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0