THE WAFFLE COUNTRY

Dag nio är här och jag kan knappt fatta det!
Tiden går så satans fort här att man knappt hinner stiga upp innan man krälar tillbaka till sängs. Fast det är skönt, för då hinner jag inte ha tid för att längta hem. Jag vill inte ens hem lite. Tanken av att gå och lägga mig i min egen säng är skit konstig. Livet hemma är ganska tråkigt om man jämför med här och jag behöver lite spänning XD Visst finns det tillfällen då man blir trött och förbannad här men för det mesta har jag roligt och är jobbig för de andra HEHEHE.

Idag kommer päronen och med dem har de ett dl mått :Q och svenskt bröööööd :Q:Q Jag vet inte riktigt vad vi ska göra idag men vi får väl gå omkring lite i BRUSSELS och umgås bara. Nä, nu ska jag äta min frukost och sen chilla vidare här i mn och Zandras röda soffa, laters!


Omotiverad bild på en waffle-wagon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0