THE BROCCOLI WAS DONE

Min data har strulat så mycket att jag efter flera timmar med felsökanden och mög så gav jag upp och ställde om den till fabriksinställningar. Känns skönt nu i efterhand när allt äntligen funkar som det ska och jag kan ha msn !! Annars har jag mest börjat ledigheten med att ta det lugnt, förutom stressen med datan. Jag har plockat ner tre wl bilder för att göra plats för min hylla som nu är på plats. Jag får se när resten kommer ner HEHEH

Jag satt och kollade igenom gamla bilder och såg bilder från början av förra året and my God vad mitt hår va lockigt!! Får fan boka tid hos Jörgen så snabbt som möjligt för mitt hår har NADA volym och det ser förjävligt ut! Fast det är så dyrt med permanentningen :Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0