BYE BYE BRUSSELS :'(

Idag har det varit en av de finaste dagarna vi haft här i Bryssel och imorgon måste vi åka hem. Major sadness! Jag vill verkligen inte hem... Visst, jag saknar vissa grejer men mitt liv hemma är så tåkigt, jag sitter mest framför datan och drömmer och saker jag skulle kunna göra medan jag gör dem här! Bryssel är en så liten och trevlig stad också. Man känner sig säker ute på kvällarna och människorna är trevliga och så. Butikerna är bra, det är gångavstånd till allt, alla smågator osv vid Grand Place är jätte mysiga och vädret är för det mesta super. FAN FAN FAN kommer bli jobbigt att vakna tidigt och att masa sig upp till skolan -.-

Fast, det ät ju skolan som gjort resan möjlig och jag har vuxit upp så mycket under denna resan och insett att den där drömmen om att bo utomlands kanske inte alls är så jobbig att utföra egentligen. Jag klarar mig bra utan mamma och pappa och jag skulle klara av att flytta hemifrån - något jag verkligen inte känt mig redo för innan.

Nä, denna resan har varit helt underbar och jag skulle göra om den tusen gånger om det gick!


Picture

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0