BRUSSELS RULE THE SCHOOL

Herregud mina vänner vilken dag jag och Zandra haft so far!
Vi steg upp tidigt och gav oss i väg till en Belgisk skola helt utan nån kontakt där och det slutar med att vi inte bara får dela ut enkäter men dessutom också får stå i en timme framför eleverna och prata om Sverige! Heeeelt bonkers! De blev lite beskivna sen när vi skulle gå och vi fick ta kort och sånt med dem. Vi blev tillochmed bjudna på fest av några i klassen :O

Vi är lite i chock, eller jag är det i alla fall, och ikväll ska vi gå på spelning med McFly... Denna dagen är bland de konstigaste jag har haft! Jag ÄLSKAR Bryssel!


Kommentarer
Postat av: z

bryssel är bässssssssssssssst

2011-02-10 @ 13:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0