TAKE A CHANCE

Dag 14: En bild som betyder kärlek för mig.


Picture

Jag skulle kunna lägga upp en bild på mina föräldrar eller på er eftersom ni är kärlek för mig, men det är (hoppas jag i alla fall) en självklarhet. Jag pratar ofta om London, det vet jag, men för mig ÄR det kärlek. Jag är en anglosax i hjärtat och det står jag fan för.

Jag vill kunna stå vid Themsen en mörk kväll med lite lätt regn och se Tower bridge och London Eye. Jag drömmer ofta om det och jag kan inte förklara hur jag känner men varje gång jag ser på X factor eller the Cube eller Jonathan Ross så önskar jag att jag var där och inte här hemma i lilla Malmö. Det är en märklig känsla egentligen... Jag vill bo där, jag vill träffa mitt livs kärlek där, jag vill flyta in i mängden där, jag vill så så så mycket mer.

Jag kan verkligen inte sätta ord på vad det är med London, men för mig så är det kärlek (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0