ONE DAY YOU'LL WAKE UP

I tisdags hade jag mina sista föreläsningar för i år OPPA!
Fast nu har jag ju en massa uppgifter och en tenta att skriva under "lovet" men det är SÅ skönt att slippa tänka på om jag ska till skolan eller inte. Nu kommer dock päronen kasta på mig en del jobb men det är okej (:

Idag gick jag upp tidigt trots min ledighet för att gå till tandläkaren. När jag kom in sa hon att vi inte behövde bedövning för det bara var ett litet hål och sist hon sa att det gjorde det så ont att jag trodde käften skulle trilla av. Men idag kändes det knappt och det gick fortare än en vanlig undersökning. Jag va inne och ute på mindre än tio minuter.

Jag hade tänkte baka och göra julgodis idag men det sket sig. Mest för att jag inte orkar ta mig ut igen för att handla HEHE Igår lyckades jag i alla fall få ihop mitt pepparkakshus och slå in alla mina julklappar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0