IT ALL FELT THE SAME

Idag har jag:
-gått upp tidigt för att jobba hela dagen
-tagit en sen runda på Mobilia
-åkt till coop två gånger
-lagat middag
-sett en film med Sarah Jessica Parker

Imorgon ska (borde) jag
-åka till triangeln och the spice tree för att fixa den sista julklappen
-göra allt julgodis jag köpt grejer till
-hitta en klänning till min födelsedag/nyår
-börja ta tag i skoluppgifterna
-göra något roligt?

Om man bortser från det faktum att jag känner en obehaglig förkylning smyga sig på så är livet pretty fine just nu. Är glad att ha tid som jag kan planera upp på mitt sätt och att inte behöva stressa med en massa. Det flyter på så himlans bra liksom (:
Men för stunden är jag så trött att jag somnar sittandes HEHE
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0