2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag levde i ett främmande land i några veckor tillsammans med underbara människor. Jag avslutade ett skol-kapitel och påbörjade ett annat, mer ångestfyllt, högskole-kapitel. Jag tog körkort, blev vuxen och ägare till både det ena och det andra.

 

Har du några nyårslöften?

Egentligen inte men jag tycker att jag borde bli bättre på att ta chanser och inte alltid tänka efter så mycket.

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

 

Vilka länder besökte du?

Bryssel (HAHA av någon anledning kommer jag aldrig någonsin att säga Belgien) och Tyskland.

 

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

Nu kommer jag inte ihåg de specifika datumen för jag är dålig på siffror men studenten och skolavslutningen är två dagar jag aldrig glömmer. Den ena dagen var en lycklig dag och den andra lite sorgsen (: Jag kommer alltid minnas dagen jag blev inlagd på endokrinologen, första dagen jag irrade runt på ubåtshallen och den där dagen vi kramade om Malin utanför H&M på Mobilia innan hon åkte till USA. Sen glömmer jag aldrig dagen vi flög till Bryssel när jag och Zandra stod på tåget till Kastrup och grät över orättvisan (HEHE)

 

Vad var din största framgång 2011?

Att jag gick ut med så jäklans bra betyg och att jag fortsatte att gå i skolan trots mina tvivel.

 

Största misstaget?

Ibland ångrar jag att jag tackade ja till högskolan och inte använde hösten till att jobba för att sen åka till Londres nu till våren. Ett annat misstag var att inte uppskatta min ungdom innan jag blev vuxen. Sen ångrar jag utgången på studenten MASSIVT mycket.

 

Bästa köpet?

Las iphone?

 

Vad spenderade du mest pengar på?
H&M och iphonen…

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Bryssel.

 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?

Someone like you - Adele, Try a little tenderness – Amber Riley, On the floor – J.Lo, The A-team och Lego house – Ed Sheeran, For altid och Vi to – Medina, Ego – The Saturdays, I mine øjne – Rasmus Seebach, You and I – Lady GaGa, Countdown, I was here och Girls – Beyonce, We found love – Rihanna. Plus albumen Science and Faith av the Script, Satan i gatan av Maggio och Above the noise av Mcfly.

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Både och.

 

Vad önskar du att du gjort mer?

Njutit av de små sakerna som man annars tar för givet!

 

Favoritprogram på TV?

Glee, Gossip girl, 2 broke girls, Two and a half men, Surburgatory, Downton Abbey, Awkward, The big bang theory, Pan am, the X-factor.


Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Firade den, som alltid, hemma med familj och vänner.

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?

Väldigt slapp och osminkad för det mesta (:

 

Den bästa nya personen du träffade?

Jag har träffat många nya personer men ingen som lämnat något större intryck. Jag är nöjd med det umgänge jag har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0