JAG HAR TRÖTTNAT PÅ ATT VARA DEN JAG ÄR

Jag har kommit fram till varför jag tycker psykologi är rätt så tråkigt. Vi läser ju bra om psykologiska teorier och inte om sjukdomar som jag tror hade varit såååå mycket mer intressantare. Sen är lektionerna så tråkiga dessutom -.- Men, snart är det slut - LÄSKIGT!

Vi pratade om det en del igår och jag har verkligen inte en aning om vad jag vill... Om högre studier kommer få mig att känna mig lika dum som högskoleprovet är det INGET för mig. Men jag vill ha en utbildning! Jag är rädd för att om jag inte tar en utbildning nu så kommer det aldrig hända utan jag kommer nöja mig med ett tråkigt enformigt jobb. Jag vill ut, ut i världen se nya saker, uppleva något annat. Bryssel-vistelsen gav mig mersmak på att vara självständig och att bo i ett annat land. Även om inget annat land kan mäta sig med Sverige när det kommer till standard så är här rätt så tråkigt.

Men imorgon är en annan dag och då vill jag något annat igen *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0