HELP

Just nu är allt så jobbigt. Förutom all press som skolan framkallar är allt annat också kaos. Jag vet inte vad jag ska göra och ofta blir jag så rädd och det stockar sig i halsen. FAN varför måste saker förändras!? Och vem skulle jag kunna prata med? Ingen. Vad gör man när den man borde gå till inte har svaret? När den som man anser vara stark inte längre är det och när allt faller samman?

Jag är så rädd för vad som kommer hända. Jag vill inte tänka på det men samtidigt så blir jag påmind om det tusen gånger varje dag. Jag hoppas bara att allt löser sig, att allt blir bra igen. För detta är hemskt


I never needed anybody's help in any way,
but now those days are gone and I'm not so self assured
Help my if you can I'm feeling down and I do appreciate you being 'round, won't you please help me?

Kommentarer
Postat av: z

men det där låter inte ok :Y <3

2011-04-07 @ 15:43:43
Postat av: a

men eejiin :ö du kan prata med mig ! <33

2011-04-07 @ 16:38:46
Postat av: E

kan inte prata om det...

2011-04-07 @ 21:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0