BERLIN

Idag va jag hos tandläkaren efter en otroligt kort dag i skolan.
Skolan va onödig och tandläkarbesöket var väldigt smärtfritt och det gick fort som fan!
När jag kom hem efter vår redovisning såg jag den nya HP trailern :ö
My lord vad jag kommer gråta när vissa av dem kommer dö ;(

Här är bilder från Berlin bara för att jag är så snäll


Vi gick på zoo, fast inte när detta fotot togs utan sista dagen, detta var när vi precis anlänt

'

Här åkte vi båt i fyra, otroligt dryga timmar då vi hade en tysk guide


Potsdam platz


Brandenburger Tor


Innan vi åkte till Berlin hade jag rätt låga förväntningar men det var ju inte alls som jag trodde. Berlin är faktiskt rätt fint och jag förstår varför det är en populär stad. Fast jag föredrar såklar London eftersom jag inte tyckte shoppingen var något vidare och dels för att jag inte fattar tyskan som de propsar på att använda trots att man är turist. Men ja, jag gillade det ändå och har inget emot att återvända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0