THIS COULD BE THE GREATEST DAY

Jag har köpt jacka!
Dock inte alls någon av dom jag kollade på igår. Va inne på MQ but I just didnät feel it, sen gick vi in på Esprit bara för att se om dom hade nått liknande den jag hade för ett par år sen som jag älskade och det hade dom, men den hade ingen luva så de sket sig. Kollade sen på den jag hittat på Stadium men i rätt storlek va den SKIT ful. Gick fan ner till knäna :Y
Så som ett desperat sista försök gick jag in på Camilla. And I found one!!

Den är inte skit tjock utan sådär lagom stor så jag inte ser ut som en vandande bildäckshög. Nej, jag är nöjd för den liknar ändå den från Stadium fast den är snyggare, tycker jag iaf. Va bara färgerna som va de svåra att bestämma men jag tog en svart för det passar ju liksom till mer.



Pictures

Kommentarer
Postat av: z

2010-09-25 @ 15:44:48
Postat av: z

mikket fajn. dunjacka a la elin hahah

2010-09-25 @ 15:45:30
Postat av: E

HAHAH ja, jag kan nt riktigt släppa kapp stilen XD Jag är fan som en tant på insidan... Esprit jacka och killer boots ffs. Fast denna är i bra kvalite och den va värd det sviniga priset XD

2010-09-25 @ 15:59:23
Postat av: z

hahaha jo tant är du allt min gode vän hahaha, paula kanske påpekar d i vinter XD

2010-09-25 @ 17:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0