THAT'S ME IN THE CORNER

Var så trött på min gamla header att jag gjorde en ny.
Alltid bra att få nått jag kan sysselsätta mig med i en halvtimme XD

Just nu lever jag loppan and all is great :Q Skolan rullar på och det börjar bli mindre och mindre jobbigt att gå dit - Pixter och Paulie är sjuka i huvudet! Men det är jag också så det är bra. (Jag saknar dig ändå Zandra!!) Idag kom Leifen med vårt schema och sa att vi skulle försöka fixa alla jäkla håltimmar vi har så efter vi flyttat och donat skulle han ner till expeditonen och se om det gick och ändra - HOPPAS!  Annars har det inte hänt så mycket tror jag, vi jobbar mest på med projekt arbetet och jag ska göra klart vårt häfte med alla kostnader inför resan så Leif kan få det på måndag (:

Kommentarer
Postat av: a

header får tummen upp:D

2010-09-04 @ 11:24:11
Postat av: E

AWESOME :Q:Q:Q:QQ: Thihihi

2010-09-04 @ 11:49:49
Postat av: z

hur kmr schemat se ut om allt går bra? :Q händer d ngt med vårt lilla projektarbete( ditt& mitt)?XD lr det är bara själv boendet som ni fixar och så med lr? XD har jag missat ngt stort? :ö

2010-09-04 @ 15:10:37
Postat av: E

typ jätte många lektiner har flyttats så jag vet nt säkert, hoppas bara allt gå o fixa!! Med vårt händer de nt så mkt, dom andra har fått för sig att alla typ ska ha nått gemensamt vilket anette tyckte va JÄTTEBRA men ingen av dom vill jobba m parlamentet förutom paula. Jag har dock nt sagt att jag vet vad vi vill göra till dom... Sen kom vi på att om vi vill till London måste vi åka tidigt för att få de billigt men det har jag inget emot. MEn dom andra vill jätte gärna till amsterdam men jag sa att du o jag hellre vill till london XD Vi gör en massa saker men inget stort tror jag... Jag tar anteckningar o sånt till dig så det e lugnt. Hoppas du har de fint!

2010-09-04 @ 15:18:59
Postat av: z

tackar tackar :Q

jag fatta inte riktigt det med ngt gemensamt med arbetena, men ska väl gå att lösa. men det är ffr du och jag alone som gäller väl?XD

ja, lätt london hellre än amsterdam!! :Q

då har jag som "skriva av" att göra när jag kommer hem med nya pennor och block MOHAHAH

2010-09-05 @ 02:32:47
Postat av: E

HAHAH din nöööörd XD Men ja, de e fortfarande bara du o jag som gäller men anette vill styra in att vi alla kan jobba om typ samma sak - ett jättestort arbete liksom. Eller jag fattar knappt själv så jag förväntar mig inte att du ska göra de heller XD

2010-09-05 @ 11:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0