PLASTIC MADE DREAMS

Jag gillar inte att politik har sånt stort grep om mig, jag önskar att jag kunde skita i det men det kan jag bara inte! Blir så jävla förbannad på människor som är så FAST i sitt mönster och som inte kan lyssna på andra. Jag snackar inte om folk som röstar på Alliansen utan människor som hittar på en massa skit och som inte är pålästa. Kan man inte grunderna kan man inte sitta och snacka om att den ena sidan är ond. Inga av de sju partierna har och vill ha något med SD att göra och det är en självklar sak. Man ska rösta på det som känns rätt. Ett parti som står för de grejer man själv vill ha i samhället!

Så, nu har jag skrivit av mig överallt XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0