JAG SKA SAKNA DIG IMORGON

Jag och Anna har varit på mobilia och sen kollat på film.
Det händer inte alls ofta, visst?

Jag fick iallafall köpt ny halsduk och nya vantar :Q Ett fodral till ipoden blev det också för 30 spänn på hm, helt okej. Har dock inte fått tag på skorna för 99 på barnavdelning så dom får jag väl beställa.

Annat som hänt då?

Jaa, det står på aftonbladet att Wayne Rooney varit otrogen. Är alla män svin eller är det bara dom som är kända som patetiskt följer efter kvinnor som man ser på hundra meters håll är gold diggers? Varför kan de inte nöja sig med en kvinna? Och om dom nu inte kan hålla kuken i byxorna så varför gifter de sig? Han och Coleen verkade vara så lyckliga. Fast det verkade Ronan och Yvonne också and look where that got them.

En annan sjuk nyhet är att på fredag släpps biljetterna till westlifes turné - som är nästa år! Hahaha, folk är riktigt upprörda. De roliga är ju att inget album eller ens en singel är ute än. Dessutom avslutades den nuvarande turnén för typ en vecka sen, fast många tror att de släpps så tidigt för att de ska göra fler datum. Dvs inte bara UK!!! :Q Någon sa att de såg datum till november och deras turneér brukar börja i mars so it's looking good ::Q


Picture

I mean, I wouldn't mind one bit if THAT came to Sweden!

Kommentarer
Postat av: A

vad har hänt :| dreggel :o

2010-09-05 @ 20:38:35
Postat av: E

Jag hade mer väntat mig en kommentar om hur fula dom e :ö

2010-09-05 @ 21:31:36
Postat av: A

de ser ju lite farliga ut.. dont judge :$

2010-09-05 @ 21:48:43
Postat av: E

Skulle jag döma?! Anna I think they are hot like fuck :$

2010-09-05 @ 22:00:04
Postat av: z

så fort dom ser lite farliga ut tänder anna till..... bad girl

2010-09-06 @ 06:52:02
Postat av: E

HAHAH ofc she does! RAAAWW

2010-09-06 @ 18:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0