HUNTER

Efter en sjukt lång och tråkig dag i skolan och en jobbig cykeltur hem så har jag kollat på en massa xfactor klipp på youtube. Fan vad jag älskar musik! Sen blev det såklart idol men det är inte riktigt samma sak efter att ha sett xf... Liksom, bara kolla på skillnaden på auditions.

Har tackat ja till ännu mer jobb så på onsdag nästa vecka blir det fler timmar på stadium. Igår va jätte jobbigt och stressigt! Jag bara sprang som en gris upp och ner och letade efter alla vagnar med mat som inte fanns. Där stod liksom över 20 servitörer som ville ha mat och vi bara - ehhh, det är slut, på båda stationerna HEHE. Fyfan! Aja, det är pengar and money is gooooood:Q

(HAHAH Zandra, du vet att jag berättade att Alex jobbade där va? Iaf, igår kom Nea in i köket och bara, omg kolla han killen, han e ju SKIT het! Du skulle sett min min, asså jag dooog!!!)

Kommentarer
Postat av: z

HAHAHAH herre gud, den killen är strange dessutom, han kommentera en av mina grekland bilder fr ingenstans...tydligen är han från rhodos då hahah

2010-09-09 @ 00:12:05
Postat av: E

HAHAHHA skit wierd XD När jag sa att jag visste vem han va o hur gammal han va gick hon nästan i taket - hon har tydligen spanat länge XDXD

2010-09-09 @ 00:27:53
Postat av: z

HAHAH ajaj! känns inte som ngt man vill blanda sig med XD

2010-09-09 @ 03:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0