HE DOESN'T WANT THE COMPANY

Dagens skola va fruktansvärt lätt och faktiskt ganska trevlig (:
Zandra va tillbaka ♥ och att lyssna på politikerna va kul (jag är en onormal tonåring, jag vet). Sen hade vi en workshop med gamla EU elever om demokrati. Jag fick spel på en del i klassen, såna som inte fattar vad grunden i demokrati är liksom...

Sen när jag kom hem gjorde jag VÄRLDENS godaste varma macka!
Hade bacon, schalottenlök, vitlök och ost på och sen in i ugnen. Lite ravioli till det sen och jag var i himmelriket. Mackor är fan underskattat! Jag kommer leva på det när jag flyttar, man är ju trots allt halvkock och att koka nudlar är för avancerat... Mer för helkockar liksom :Q

Jag ordbajsar bloggen totalt för jag väntar på Pannan som äter så vi kan sticka till Mobilia och hämta mitt paket sen :Q:Q

Video klipp från morgonen i aulan. Leffe och Marie Louise är med vid 1,20!


Bild

Här är dom ju, undrar vad dom tyckte om maten.. HYHY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0