Vad hände? :ö

Turnén började igår men jag har fortfarande inte gett upp hoppet om att de kommer hit! Alla bilder och videos gör mig så jääävla exited. Ska fan i mig köpa dvd så fort den kommer!

Jag undrar dock vad som hänt med mitt lilla tönt band...
Kläderna är ju out there totalt - klorblekta jeans? Och scenen är so not them. Mitt på är där ett tag en Voodoodocka... What the fuck?

The setlist är dock jävligt bra, läääängtar tills jag kan se medleyt ordentligt. Black eyed peas, Kings of Leon, Beyonce och Thin Lizzy i en satans röra. Låter faktiskt bra, specielt jävla bra när Kian spelar elgitarr! Dessutom är det inte bara Mark och Shane som sjunger, awesoooome :Q


belfasttelegraph.co.uk

Kommentarer
Postat av: z

awww har dom äntligen vuxit upp lite kanske! (A) hahahha nä men the homos clothes does nooot look good....im thinking gothic backstreet boys...

2010-05-03 @ 19:31:40
Postat av: E

ue, nt bsb ffs! jag vill ändå intala mig själv att wl har lite mer klass och stil än dom...

2010-05-03 @ 20:49:35
Postat av: z

HAHAH ska låta dig få göra det <3... inside im agreeing (jesus christ stavas det ens så...oh well)

2010-05-03 @ 21:16:50
Postat av: E

agreeing verkar rätt ja, and i know you agree with me, you always do!

2010-05-03 @ 23:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0