Seconds, hours so many days

Gårkvällen va awesome!
Började jävligt segt men sen drog det igång med dans och sjuka låtar XD
Nä, det blev helt klart bättre än jag trott trots en del okvarda stunder.

Så fort jag vaknade imorse satte jag mig med matten och har suttit i typ tre timmar nu. Känner att min hjärna inte vill ta in mer info just nu så jag ska käka lite och sen sticka till willys och köpa feeeeeet mat dvs chips och choklad. Är fortfarande sugen på grill chips sen igår så jag måste ju åtgärda detta!

Ska även försöka få tag på wl konserten som filmades på O2 i fredags. Det verkar nämligen som den cirkulerar på nätet :Q Annars får det väl bli lite Tudors.

Kommentarer
Postat av: z

jag hatar alla uppgifter där det handlar om hur dom kastar en fucking sten och hur lång tid har d gått när den är som högst och blablabla -.---

2010-05-16 @ 17:14:11
Postat av: E

du skulle sett min min när jag kollade upp upg 16 på youtube, jag bara, HUR I HELVETE fick hanfram det :ö Har heeelt slipped my mind, eller så har jag aldrig gjort de :Y

2010-05-16 @ 17:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0