Me and all my boys

Varit en jävla dag asså...
Allt från skitsnack till att sitta hur länge som helst med en skit karta.
Men nu är allt klart, eller ja imorgon är allt klar med kartorna! :Q Major happiness.
Fast jag fick knappt njuta av Grey's idag pga någon :Y

On another note så undrade jag ju för en tag sen vart mitt tönt band tagit vägen.
Ni kan sluta leta, jag hittade dom på youtube igen. Jag skäms nästan ibland, nä de där va inte sant. Jag skäms nästan alltid för deras skull men nu skäms jag lite extra... Jag skrattar så jag dör av koegrafin till Kings of Leon numret. Shit säger jag bara, shit!!

Kommentarer
Postat av: M

På grund av vem? nyfiken blick xD

2010-05-06 @ 20:18:08
Postat av: E

en viss miss antonia i vår klass :YXD

2010-05-06 @ 20:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0