I got a question

Har kommit hem efter nationella i Eng B och det gick ju bra till en början, sen sket det sig totalt XD Nej, vill inte ens tänka på listening. USCH!

Fick också reda på att vårkonserten som ensambeln ska uppträda på är samma dag som SATC filmen = PISS! Så jag har mailat Mats nu och frågat hur mycket det påverkar betyget att inte vara med. Det borde inte göra nån skillnad då hela klassen ändå har g så jag ska fan inte dit. 250 spänn ska inte bara gå åt helvete för en skit konsert!

Nej, nu ska jag bara slappa och läsa tills ikväll då det bär av till Malin :Q
Jag tar med mig min förkylning tjejer ::Q

Kommentarer
Postat av: z

d ser vi fram emot :Q:Q

2010-05-07 @ 14:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0