All the streetlights says never mind, never you mind

Av någon anledning gick jag in på omegle igen. Träffade på en trevlig engelskman som jag pratade med i nån timme, trevligt! Ska gå och lägga mig men jag orkar inte resa mig från stolen och rulla över i sängen - lathet 100%?

Varit en omtumlande dag, känns som min hjärna ska sprängas men sen så tänker jag på att allt är bra och att jag kan sova huuuuur länge jag vill imrogon. Awesome!

Ska enbart slappa och vila huvudet nu innan jobbet börjar, men det ska bli kul att komma igång sen. Har en känsla av att jag kommer gå stir crazy här annars XD Men om det är sol kan jag ju iaf sola så vi hoppas på det till senare idag :Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0