YOU FEED MY WORLD

Eftersom mer än hälften av mina läsare svarar på frågor om sig själva tänkte jag göra samma sak för jag vet att jag inte pratar så ofta (om alls) om hur jag känner och vad jag tänker på. Jag har fruktansvärt svårt att öppna upp mig speciellt face to face så this is as good as it gets. Zandra lär ju känna igen frågorna iallafall HEHEHE

1 Beskriv ditt nuvarande förhållande. Om singel, diskutera hur det livet är

- Jag har alltid haft en lite fin bild i mitt huvud om hur jag vill att ett förhållande ska se ut men det är först på sista tiden jag insett att jag inte är redo för att vara med någon. Jag kan på allvar inte se mig själv med en kille och att jag ska "dela" mitt liv med någon annan. Har nog alltid "önskat" mig någon speciell men jag känner mig helt enkelt inte mogen och jag är nöjd med att inte ha någon.

2 Skriv om något du tänker på och stör dig väldigt mycket på

- Jag stör mig på mycket och det är ingen underdrift. Jag antar att jag mest stör mig på människor. När någon uttalar sig om saker som de inte har någon kunskap om, när någon är så jävla FAST i sitt tänk att de inte lyssnar. På människor som tror att de är Guds gåva till världen och människor som rent ut sagt är dumma i huvudet är nog det jag stör mig mest på.

3 Dina åsikter om droger och alkohol

- Droger är skit och något jag absolut inte skulle röra. Alkohol är okej om det är i måttliga mängder, man ska dricka för att man tycker om det och inte för att bli aspackad har jag insett på senare dar. Vad andra gör är upp till dom.

4 Dina åskiter om religion

- Jag skulle nog säga att jag är troende till viss del. Jag tror på något större och jag tror att det är bra för människor att ha en tro så länge det inte går över styr. Att avstå från saker eller tycka och tänka samma saker om man gjorde för tusen år sedan bara för att det står i en helig bok tycker jag är fel när samhället är moderniserat. Men som sagt, vad andra gör och tycker är upp till dom.

5 Har du/ vill du ha tatueringar eller piercings - varför?

- Förr ville jag ha en tatuering i nacken men på senare tid har jag blivit sugen på en på handen. Cheryl Coles tycker jag är väldigt snygg. Jag kan erkänna att jag vill ha en för att jag tycker det är snyggt men i framtiden kanske jag vill ha något med en mening. Jag skulle dock aldrig göra det utan att tänka efter noga först.


Picture

Kommentarer
Postat av: a

jag känner dig nog mer än du inser din fjomp :D

2010-12-21 @ 23:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0