IS IT ANY WONDER I FEEL BETRAYED?

Ahhhh, nu har lovet, i stort sätt, börjat!!
Har bara måndag kvar och sen ska jag iofs jobba nästa vecka men det är bra, me need money! Skolan var onödig som vanligt men vi fick göra vår redovisning och det blev ju sketbra! Fick tillbaka skriftliga nationella också och jag lyckades fan ta mig få en nia där också. Tydligen skriver jag för långa meningar och använder för lite komman, but that's life, jag är nöjd iallafall med tanke på att jag inte ens läste igenom skiten när jag va klar

Mindre bra gick det i religion...
Har inte känt såhär sen söderkulla ffs! Nä, nu hatar jag officielt ämnet religion :Y Jag får väl satsa på svenska istället, det verkar ju vara mitt ämne

On a brighter note så är det idag en vecka tills jag blir ARTON(!) år.
Sen är det även 6(!!!) veckor kvar till vad som antagligen kommer bli den bästa projektarbets tiden EVER! Sen ska vi ju verkligen inte glömma att det bara är 8 dagar till julafton ♥

Kommentarer
Postat av: z

6 veckor!?!? OMG elin, OMG!!!!!! så sjukt kul det ska bli, men jag är cp rädd HAHAH

2010-12-16 @ 19:29:50
Postat av: E

Jag är också lite rädd :öXD

2010-12-16 @ 22:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0