THE GOOSE DRANK WINE

Så jävla onödigt att ens stiga upp imorse!
Hade fan inga lektioner och det kommer jag och Zandra på när vi kommit till skolan :Y Jävla föreningar :Y:Y:Y Usch, istället var det bara att åka hem och plugga psykologi som jag för övrigt hatar rätt mycket. Jag orkar inte läsa det en gång till utan jag tror nog att jag skiter i det nu. Förra provet var ju ganska lätt och jag har "råd" till att få g på ett prov. Har liksom inga förväntningar på mvg i det ämnet ändå HEHEHE

Sen är det redovisningen till internationella som också ska göras imorgon. Det går det lika bra med. Tycler inte jag har några bra punkter att ta upp så jag ber till Gud att jag kan komma upp i fem minuters snack.

Nu ska jag göra lunch, sallad :Q, och sen bara chiiiiiiiilla innan ångesten tvingar mig till att öppna psykboken igen. Jag tror att jag kan behöva en psykolog efter denna jobbiga kursen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0