TELL ME

Alla uppgifter är klara och det är slut jobbat för nu, så jävla härligt.
Dock känns det lite som fredag idag och varje gång jag kommer på att jag måste till skolan imorgon blir jag maga sad. Dock känns det som att jag ska jobba imorgon men när jag kommer på att jag inte ska det blir jag mega happy. Denna veckan har varit AS-seg så imorgon ska jag fan njuta sönder totalt när jag inte måste använda hela helgen till att plugga eller jobba! Kanske borde ta en tur upp till stan och handla klappar...

Why do you always hide your tears when you cry?
Isn't it time to tell me everything now, don't leave anything out
I'll tell you all my fears, my mistakes before it's too late


Picture

Kan inte FATTA att det är 49 dagar kvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0