LIFE IS SHIT, DEAL WITH IT FFS

ÅNGEST:
Att jag inte börjat med konfliktanalysen HEHE
Att jag ska jobba nästa vecka och inte har tid till analysen
Att jag måste skriva om Belgiens historia till nästa vecka
Att jag måste göra en gudstjänst nästa vecka i skolan
Att jag måste/borde maila Mr Strand om Bryssel, skolor i Bryssel samt people ifrån EPP som vägrar svara
Att jag måste gå till banken och ändra: kort, skaffa nytt konto samt ändra CSN - på två olika banker
Att jag har en månad bokad nästa år med miss tandläkare
Att jag måste lämna barnavdelningen för att gå över till vuxna
Att min utbildning ligger i fucking Jönköping
Att jag har diabetes, struma och järn- & kalciumbrist (denna är major, borde nästan va högst på listan!)
Att det tydligen ska snöa VÄLDIGT mycket vilket gör vägen till skolan blir som ett träningspass
Att jag enligt Zandra är retarderad och att jag enligt Mercan är ordblind
Att den enda kille jag varit tillsammans med var en fitta och att det var väldigt längesen vi gjorde slut

SAKER SOM ÄR BRA:
Att jag ska jobba lite nästa vecka
Att jag ser fram emot Bryssel väldigt mycket just nu
Att det är julafton snart
Att jag snart blir 18, även om det är skräckblandat
Att jag fick vg+ på dansk provet
Att det är snööööö ute :Q

Ångest är övervägande i nuläget...
Jag hatar mitt liv

Kommentarer
Postat av: z

du glömde skriva att du är underbar, och kanske lite rolig! bryssel kommer rocka :Q

2010-12-01 @ 20:23:01
Postat av: a

Glöm inte att jag också bara haft en och samma bf XD fuck our lifes ! XD . Vi har iaf varandra! föralltidföralltidföraalltid !!!

2010-12-01 @ 21:39:23
Postat av: a

Glöm inte att jag också bara haft en och samma bf XD fuck our lifes ! XD . Vi har iaf varandra! föralltidföralltidföraalltid !!!

2010-12-01 @ 21:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0