IT'S A FACT

15 Din åsikt om mainstream musik


Jag ska inte kasta sten i glasjus och säga att mainstreamad musik suger (även om en hel del gör det) eftersom jag själv lyssnar på det. Nu lyssnar jag kanske inte så mycket på musik som är mainstream i Sverige eftersom hälften av alla artister och låtar jag har på spotify varken är kända eller spelas i Sverige men jag gör ju det ändå trots allt HEHEHE. Visst är det trevligt med artister som inte är mainstream också men jag gillar blandningen.


22 Berätta kort om dina kändis kärlekar


Den tidigaste kändis kärleken jag kan minnas är nog Luke Perry som spelade Dylan i Bevan. Fan vad jag tyckte han va snygg! Såhär i efterhand fattar jag inte vad jag tänkte på… Sen har vi ju såklart Logan i Veronica Mars även om jag tyckte att Duncan var snyggare så var Logan hetare (USCH). Efter dessa kom *host*Brian McFadden*host*. Vet inte riktigt vad jag tänkte där egentligen. Han har aldrig varit speciellt snygg men jag antar att han har/hade en bra röst. Jag har haft olika ”favoriter” i westlife men konstigt nog har aldrig Nicky lyckas bli en favorit trots att han är den snyggaste.



Pictures from here and here


Ed Westwick är utan tvekan den snyggaste out there now men det lär väl ändras med tiden. Fast Ed är i alla fall inte ful nu och jag har svårt att tro att jag kommer tycka det i framtiden men det tyckte jag ju visserligen inte om ovanstående förr heller.



Resten av mina ”cruches” håller jag nog för mig själv…


Picture


Jag har sagt det förr men det tål fan att sägas igen, engelsmän är nog det bästa som finns!


Kommentarer
Postat av: z

ed är så jävla ätbar, AHHH

2010-12-29 @ 20:49:46
Postat av: E

Hell yeah! Perfektion i form av en man ffs

2010-12-29 @ 21:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0