GIFTS

Julen är över för i år även om vi ännu inte firat med kusinerna än och jag fick ju en del fina saker :)


Födelsedag: En väldigt bra karta över London och en del pund. Parfymen Pure som luktar ljuvligt, en tomte, Thomas Sabo armband med en berlock, boken Dandy + pengar, 6 filmer av Johan och bestick. Sen fick jag ju mobilen av päronen i höstas.


Av Ann-Margareth och Roland fick jag euro och en likadan karta som den över London fast med Bryssel, en kamera + fodral och minneskort, en ängel, lakan och bestick.


Av päronen fick jag Gravity som jag bytade ut till dvdn från förra turnén, en tomte, smink från Too Faced, armbandsset från Panduro, en väska, en 3D tavla på olika London monument och två röda ovala formar från Le Creuset. Sen fick jag ett presentkort på skivlagret av Johan och en berlock till mitt Sabo armband av Christina och Peter.

Jag fick nästan allt jag önskade mig om man bortser från Harry Potter böckerna och en annan bok. Nu hoppas jag bara in i norden att jag från hörlurar, tofflor och velour dress av Lena och Fredrik, då är livet grajt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0