EVERY LITTLE THING YOU DO, YOU'RE INSATIABLE


Jag håller med totalt! Alltid tyckt Schulman varit en redig människa.
Nu får vi hoppas att han har rätt också och att Sverige är redo för att statsa stenhårt på en bättre och mer påkostad production! Men, det lär väl aldrig hända trots att XF har ett bättre upplägg. Kanske inte så mycket när det kommer till att man har olika kategorier utan att alla tävlanden har en coach i juryn som stöttar och hjälper vilket Idol totalt avsaknar, de får knappt ha kontakt. Dessutom har juryn makten i XF något som jag tror är skit bra, för då går oftast de rätta personerna vidare och sist men inte minst suger inte XF en massa pengar genom miljarder omröstningar. Nä, jag har sagt det förr och jag säger det igen - ut med Idol och in med X factor!

Jag är nörd och jag vet det, men jag har ju inget annat i mitt liv ändå så detta är ju vad jag får obsessa över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0