CHRISTMAS EVE

5 Skriv 20 facts om dig själv

-          Jag skulle väldigt gärna kunna spela piano

-          Jag älskar att tugga is och gör det dagligen

-          Jag var gråtfärdig när jag såg mitt betyg i nian för jag kände mig otroligt korkad

-          Jag fastnar lätt för saker och när jag väl fastnat blir jag obsessed med saken

-          Det är pga av ovanstående punkt som jag kan så mycket onödiga saker, för jag måste veta ALLT om                     något om det intresserar mig. Jag älskar att veta grejer som andra inte vet

-          Min glädje över Bryssel har börjat förvandlas till rädsla

-          Det kommande halvåret gör mig gråtfärdig och det är inte pga studenten eller något som rör skolan

-          Det är fem år och lite mer än en månad sen jag blev inlagd för diabetes :O

-          Jag kan inte vilka datum mina familjemedlemmar fyller år, dock kan jag vilka år de föddes

-          Jag är 99 på att jag fått en bula på magen eftersom jag jämt glömmer att byta slang till pumpen

-          Jag visar aldrig till en person om jag blir arg på den förutom om det är någon i min familj

-          Jag har lyssnat ganska mycket på McFlys album Above the noise

-          Jag skäms över att medge ovanstående punkt

-          Jag ser hellre det negativa än det som är positivt

-          Jag tycker inte om att fylla år för jag blir alltid besviken

-          Kålpudding är jävligt gott

-          All kål är jävligt god

-          Jag har inte läst någon av de tre senaste böckerna av miss Ahern men ändå MÅSTE jag ha böckerna när              de släpps

-          Jag hatar Flying without wings

-          Den kanal jag kollar mest på på tv är kanal 8. Why you may ask, ja det är för att där finns MASSOR av res            och matlagningsprogram. Sen att nästan alla kommer från England gör ju det hela liiiite bättre

 

Julafton idag och jag har faktiskt lyckas få lite julkänsla. Jag och Johan fick tidiga julklappar i form av 3D tavlor. Jag fick en med London :Q Igår fick jag ju också lite saker och där ibland pund och en London karta, en tomte, bestick, Dandy, pengar, Thomas Sabo armband ♥, DKNY parfym och en eltandborste. Senare ikväll blir det väl mer :Q

 


Picture

Merry Christmas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0