Idol


Jag ska vara brutalt ärlig nu.
Erik, asså jag klarar inte av honom! Tycker allt han gör låter likadant och alla hans låt val är så förutsägbara att det e sinnesjukt! Visst, han kan sjunga men snälla, kan du ta en låt som är lita annorlunda, som inte är "din" grej?
De andra (utom Mariett) välger iallafall låtar som va lite mer oväntade.

Nej, jag tycker idol har tappat det. Tråkiga teman och ingen riktigt outstanding artist.
Visst, jag gillar Tove men inte så att jag skulle köpa hennes album...

Nä, nästa år får dom fan hitta bättre aspiranter!

Kommentarer
Postat av: z

håller helt och hållet med! PALLAR INTE ERIk, och att alla ska älska han -.- han är TRÅKIIIG

och den enda jag gillar är gone. får sätta mitt hopp till jväal tove

2009-11-06 @ 23:19:02
Postat av: Elin

me 2!

2009-11-07 @ 00:10:37
URL: http://friiidh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0